sobota, 1 grudnia 2012

Niespodzianki zapraszają na kreatywne spotkania - ART NIESPODZIANKI

1 grudnia 2012 roku
odbyło się kreatywne spotkanie w Niespodziankach
"Spotkanie na decowanie"
 
Propozycji na wspólne spędzenie czasu było mnóstwo.
Każda wybrała swoją ulubioną technikę i robiłyśmy
tacę i ozdoby świąteczne w technice decoupage,
wianki ozdobne z wstążek i tkanin
bombkę patchworkową
koralikową biżuterię
bombkę z quillingiem
zabawy z sznurkiem i vikolem
bielenie aniołków
spożywanie ciast, ciasteczek i innych niezdrowych produktów ;)
 
Atmosfera była przemiła i mile spędziłyśmy dzisiejsze popołudnie.
 
Galeria Niespodzianki DZIĘKUJE koleżankom
 za przybycie w moje skromne progi
 i mam nadzieję, że zaszczycie mnie znowu za jakiś czas swoją obecnoscią.
Pozdrawiam
 
















 
 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nom ja też :) fajnie się tak spotkać, a najfajniej popatrzeć jak inni pracują ;)

      Usuń
  2. Wow! jakie cuda..:) A kto tą piękną tacę zmontował?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne foty :) bylo bardzooo miło!!! tyle pomysłów nowych i inspiracji! ps montaz tacy - mój:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...