czwartek, 1 grudnia 2016

Renowacja - rekonstrukcja ramienia

Wyzwanie: 
  • posklejać elementy, 
  • rekonstrukcja ramienia, 
  • uzupełnienie większych ubytków oraz 
  • standardowe szpachlowanie drobnostek i malowanie.


Taką otrzymałam

 

   

  

 I etap sklejenia

Finish :)

 

Rekonstrukcja ramienia i efekt końcowy

  

Madonna po Niespodzianki - spa 


Jest mi niezmiernie miło, że obdarzono mnie zaufaniem.
Figurka przyjechała z południowej Polski spod Wałbrzycha i na nasze szczęście dotarła w całości do właścicielki.

Jesteś zainteresowany renowacją szczegółowe informacji uzyskasz na podanej stronie
http://niespodzianki.blogspot.com/2016/06/renowacja-figur-sakralnych.html

2 komentarze:

  1. Witam, to ja jestem tą szczęśliwą właścicielką odrestaurowanej Matki Bożej. Praca wykonana przez Panią Elę przerosła moje wszelkie oczekiwania. Na figurce nie pozostało żadnego śladu po dawnych pęknięciach, kolory zostały dobrane idelanie. Figurka została odnowiona w krótkim czasie i naprawdę nie drogo. Warto było zaufać Pani Eli. Z całego serca dziękuję i polecam pracowinię Niespodzianki. Figurka na żywo jest jeszcze piękniejsza Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłą opinię. Bardzo dziękuję za zaufanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...